Voor 17:00 besteld, morgen thuisbezorgd
Pakket past door de brievenbus
Gratis verzending vanaf €15

Klantenservice

Bestellen, betalen en leveren


Hoe bestel ik producten bij Vitamines Nederland?
Wat zijn de verzendkosten bij Vitamines Nederland?
Hoe wordt mijn product verstuurd?
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangen, wat kan ik doen?

Annuleren en retourneren


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Gebruik en inname van voedingssupplementen


Op welk moment van de dag moet ik mijn vitamines innemen?
Wanneer beginnen de vitamines en mineralen te werken?
Ik heb moeite met het slikken van capsules, wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn vitamines het beste bewaren?
Als een voedingssupplement de houdbaarheidsdatum overschrijdt, kan ik deze dan niet meer innemen?
Kan ik verschillende voedingssupplementen tegelijk innemen?
Kan ik voedingssupplementen in combinatie met medicijnen gebruiken?
Kan ik voedingssupplementen gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?
Waar kan ik meer informatie over voedingssupplementen vinden?

Productinformatie


Zijn jullie producten natuurlijk?
Waar vind ik informatie over allergenen?

Telefonische bereikbaarheid
Ma t/m Vr: 09:00 – 17:00
Zaterdag: 12:00 – 15:00

Opmerkingen of tips

Wij vertrouwen erop dat uw bestelling naar tevredenheid is bezorgd. Indien u niet tevreden bent over de geleverde dienstverlening, dan horen wij dat graag. Naast dat u via ons contactformulier uw opmerkingen of tips aan ons kan doorgeven, bieden wij nog meer contactmogelijkheden aan. Zo kunt u ons ook e-mailen, bellen, WhatsAppen of een brief sturen. Bij dringende vragen verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Al onze contactgegevens vindt u op onze contactpagina. De klantenservice van Vitamines Nederland staat graag voor u klaar om u verder te helpen en een gewenste oplossing te kunnen bieden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht dit meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij u tijdig op de hoogte stellen. Ons voornemen is om uw klacht zo spoedig mogelijk en naar volledige tevredenheid op te kunnen lossen. U kunt ook contact opnemen met het ODR-platform van de Europese Commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU namelijk ook mogelijk om een klacht in te dienen via het ODR-platform dat te vinden is op https://ec.europa.eu.